İçeriğe atla

Söz Senin, Ses Bizim.

SES Partisi
Atıf Özbey: SES Partisi'nden Teşkilatlanma Başarısı ve Hizmet Aşkı! 

Atıf Özbey: SES Partisi'nden Teşkilatlanma Başarısı ve Hizmet Aşkı! 

Genel Başkanımız Atıf Özbey, ilçe kongreleri tamamlanan Iğdır-Tuzluca, İstanbul-Çekmeköy, İstanbul-Pendik ve Kars-Merkez teşkilatlarını tebrik etti.

3 dk okuma
Okumaya devam etmek için kaydırın

Özbey, resmi sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şu ifadelere yer verdi: 

"​SES Partisi'nden Teşkilatlanma Başarısı ve Hizmet Aşkı! Ahlaklı ve Sahici bir Parti kurma, kongrelerini yapma, il ve ilçe teşkilatlarını oluşturma süreci zorlu bir yolculuktur. Ancak bu zorluk, insanlığa ve ülkemize faydalı olma bilinciyle birleştiğinde, büyük bir mutluluk ve onur kaynağına dönüşür. ​Bizler, SES Partililer olarak, siyasette bu çetin ve zorlu yolu bilinçli bir şekilde seçtik. Çünkü Peygamber Efendimiz (sav)'in buyurduğu gibi: "İnsanların en hayırlısı, insanlara faydası dokunandır." Bu yolda yaptığımız tüm çalışmaların temel kabulü ve hedefi, Allah rızasıdır. ​Her insanımızın sorunu, bizim sorunumuzdur. ​SES Partisi, sessiz çoğunluğun güçlü sesidir! ​Teşkilatlanma çalışmalarımızda her geçen gün yeni başarılara imza atıyoruz. Bugün itibarıyla, teşkilatımızın gücünü gösteren önemli kongre sonuç mazbatalarımız elimize ulaştı: ​Iğdır - Tuzluca ​İstanbul - Çekmeköy ​İstanbul - Pendik ​Kars - Merkez İlçe ​Kongrelerini başarıyla tamamlayan tüm ilçe başkanlarımızı ve emeği geçen değerli dava arkadaşlarımızı gönülden kutluyorum! ​Hizmet yolunda durmadan, yorulmadan ilerlemeye devam edeceğiz."

Bu haberi paylaşın

İndirmeler